Dunaszegi Közös Önkormányzati Hivatal
a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. • (1) bekezdése alapján
pályázatot hirdet
Dunaszegi Közös Önkormányzati Hivatal
pénzügyi-gazdálkodási előadó
munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama:
határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
Győr-Moson-Sopron megye, Dunaszeg-Dunaszentpál-Kunsziget, .
A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:
1. melléklet 19. Pénzügyi és számviteli feladatkör
Ellátandó feladatok:
Költségvetések és beszámolók elkészítése, főkönyvi számlák egyeztetése, a könyveléssel, kontírozással, pénzügyi ügyintézéssel, a vonatkozó nyilvántartások vezetésével, adatszolgáltatásokkal, leltározással, készletek nyilvántartásával kapcsolatos feladatok ellátása, humánerőforrás-gazdálkoás, intézményekkel kapcsolatos pénzügyi-gazdálkodási feladatok, ASP rendszer használata.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
Az államháztartás rendje szerinti önkormányzati és intézményi számviteli, pénzügyi-gazdálkodási és könyvelési feladatok végrehajtása.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
• Magyar állampolgárság,
• Cselekvőképesség,
• Büntetlen előélet,
• Középfokú képesítés,
• Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
• középiskola/gimnázium, gazdasági középiskolai végzettség; vagy középiskolai végzettség és gazdaságtudományi, statisztikai, banki ügyintézői
• gyakorlott szintű MS Office (irodai alkalmazások)
• gyakorlott szintű levelező rendszerek (Outlook)
• gyakorlott szintű internetes alkalmazások
• gyakorlott szintű számviteli/pénzügyi szoftverismeret (ASP)
• vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása
• mérlegképes könyvelői végzettség
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
• Felsőfokú képesítés, pénzügyi-gazdálkodási területen szerzett tapasztalat,
• mérlegképes könyvelői végzettség (államháztartási szak)
• főiskola, felsőoktatásban szerzett gazdaságtudományi szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és gazdaságtudományi, statisztikai felsőfokú szakképesítés
• önkormányzati pénzügyi-gazdálkodási feladatkör - legalább 1-3 év szakmai tapasztalat
• professzionális szintű számviteli/pénzügyi szoftverismeret
• professzionális szintű MC Office (irodai alkamazások)
• ECDL
• B kategóriás jogosítvány
• saját használatú gépjármű
• közigazgatási alapvizsga
• közigazgatási szakvizsga
Elvárt kompetenciák:
• kiváló szintű önálló, pontos, precíz és gyors munkavégzés,
• kiváló szintű terhelhetőség, stressztűrő képesség,
• kiváló szintű rendszerszemlélet,
• kiváló szintű szóbeli és írásbeli kommunikációs készség,
• kiváló szintű együttműködési és kapcsolatteremtő készség,
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
• szakmai önéletrajz a 45/2012. (III. 20.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti adattartalommal
• végzettséget, szakmai gyakorlatot igazoló dokumentumok másolata
• motivációs levél, a munkakörrel kapcsolatos szakmai elképzelések
• 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány (speciális adattartalmú igazolás - "KTTV 18 év alatt+fogl 2017")
• a pályázó nyilatkozata arról, hogy a Kttv. 84-85. §-aiban meghatározott összeférhetetlenség vele szemben nem áll fenn
• a pályázó nyilatkozata arról, hogy kinevezését követően vagyonnyilatkoztot tesz az egyes vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettségekről szóló 2007. évi CLII. törvényben foglaltak szerint
• a pályázó nyilatkozata arra vonatkozóan, hogy a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör legkorábban a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2019. január 27.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt dr. Antal Péter nyújt, a 96/352-012, 06/20-313-1224 -os telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
• Postai úton, a pályázatnak a Dunaszegi Közös Önkormányzati Hivatal címére történő megküldésével (9174 Dunaszeg, Országút utca 6. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: I/109/2019. , valamint a munkakör megnevezését: pénzügyi-gazdálkodási előadó.
• Elektronikus úton dr. Antal Péter részére a [email protected] E-mail címen keresztül
• Személyesen: dr. Antal Péter, Győr-Moson-Sopron megye, 9174 Dunaszeg, Országút utca 6. .
A pályázat elbírálásának határideje: 2019. január 30.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
A KÖZIGÁLLÁS publikálási időpontja: 2019. január 15.
A pályázati kiírás közzétevője a személyügyi központ. A pályázati kiírás a közigazgatási szerv által a személyügyi központ részére megküldött adatokat tartalmazza, így annak tartalmáért a pályázatot kiíró szerv felel.