Dunaszegi Közös Önkormányzati Hivatal
a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. • (1) bekezdése alapján
pályázatot hirdet
Dunaszegi Közös Önkormányzati Hivatal
pénzügyi-gazdálkodási előadó
munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama:
határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
Győr-Moson-Sopron megye, Dunaszeg-Dunaszentpál-Kunsziget, .
A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet alapján a munkakör betöltője által ellátandó feladatkörök:
1. melléklet 19. Pénzügyi és számviteli feladatkör
Ellátandó feladatok:
Költségvetések és beszámolók elkészítése, főkönyvi számlák egyeztetése, a könyveléssel, kontírozással, pénzügyi ügyintézéssel, a vonatkozó nyilvántartások vezetésével, adatszolgáltatásokkal, leltározással, készletek nyilvántartásával kapcsolatos feladatok ellátása, humánerőforrás-gazdálkoás, intézményekkel kapcsolatos pénzügyi-gazdálkodási feladatok, ASP rendszer használata.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
Az államháztartás rendje szerinti önkormányzati és intézményi számviteli, pénzügyi-gazdálkodási és könyvelési feladatok végrehajtása.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései az irányadók.
Pályázati feltételek:
- Magyar állampolgárság,
- Cselekvőképesség,
- Büntetlen előélet,
- Középfokú képesítés,
- Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
- középiskola/gimnázium, gazdasági középiskolai végzettség; vagy középiskolai végzettség és gazdaságtudományi, statisztikai, banki ügyintézői
- gyakorlott szintű MS Office (irodai alkalmazások)
- gyakorlott szintű levelező rendszerek (Outlook)
- gyakorlott szintű internetes alkalmazások
- gyakorlott szintű számviteli/pénzügyi szoftverismeret (ASP)
- vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása
- mérlegképes könyvelői végzettség
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- Felsőfokú képesítés, pénzügyi-gazdálkodási területen szerzett tapasztalat,
- mérlegképes könyvelői végzettség (államháztartási szak)
- főiskola, felsőoktatásban szerzett gazdaságtudományi szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és gazdaságtudományi, statisztikai felsőfokú szakképesítés
- önkormányzati pénzügyi-gazdálkodási feladatkör - legalább 1-3 év szakmai tapasztalat
- professzionális szintű számviteli/pénzügyi szoftverismeret
- professzionális szintű MC Office (irodai alkamazások)
- ECDL
- B kategóriás jogosítvány
- saját használatú gépjármű
- közigazgatási alapvizsga
- közigazgatási szakvizsga
Elvárt kompetenciák:
- kiváló szintű önálló, pontos, precíz és gyors munkavégzés,
- kiváló szintű terhelhetőség, stressztűrő képesség,
- kiváló szintű rendszerszemlélet,
- kiváló szintű szóbeli és írásbeli kommunikációs készség,
- kiváló szintű együttműködési és kapcsolatteremtő készség,
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- szakmai önéletrajz a 45/2012. (III. 20.) Korm. rendelet 1. melléklete szerinti adattartalommal
- végzettséget, szakmai gyakorlatot igazoló dokumentumok másolata
- motivációs levél, a munkakörrel kapcsolatos szakmai elképzelések
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány (speciális adattartalmú igazolás - "KTTV 18 év alatt+fogl 2017")
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy a Kttv. 84-85. §-aiban meghatározott összeférhetetlenség vele szemben nem áll fenn
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy kinevezését követően vagyonnyilatkoztot tesz az egyes vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettségekről szóló 2007. évi CLII. törvényben foglaltak szerint
- a pályázó nyilatkozata arra vonatkozóan, hogy a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör legkorábban a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2019. január 27.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt dr. Antal Péter nyújt, a 96/352-012, 06/20-313-1224 -os telefonszámon.
A pályázatok benyújtásának módja:
- Postai úton, a pályázatnak a Dunaszegi Közös Önkormányzati Hivatal címére történő megküldésével (9174 Dunaszeg, Országút utca 6. ). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: I/109/2019. , valamint a munkakör megnevezését: pénzügyi-gazdálkodási előadó.
- Személyesen: dr. Antal Péter, Győr-Moson-Sopron megye, 9174 Dunaszeg, Országút utca 6. .
A pályázat elbírálásának határideje: 2019. január 30.